niedziela, 17 stycznia 2010

kalendarz jest mój :) !!!

Posted by Picasa

Hurrrrrrrrrrra!!! Wooo, wooo, wooo!!! Łaaa, łaaa, łaaa!!! I ...yes, yes, yes!!!WYGRRRRRRRRRAAAAAŁAAAAAAM!!! :))) Alle fajnie mi się ten rok zaczyna!!! Dziękuję, dziękuję, dziekuję!!! Dziękuję Majeczce, Pawełkowi i Mamie Joli!:) Nie wierzyłam własnym oczom, czytając posta z wynikami! No i strrrrasznie podobają mi się zdjątka, a zwłaszcza to ostatnie...hi,hi,hi!!! :))))))))))) Dziękuję też za wszystkie gratulacje!!!
Przemile zaskoczona Kaśka.
P.S. Poproszę więcej takich konkursów...:)Postaram się nie zawieść - również w kwestii komentarza hi,hi :))))))

Taki, zupełnie spontaniczny tekst zamiesciłam na blogu Joli, zaraz po tym, jak dowiedziałam się, że jestem jedną z dwóch szczęściar, które dostaną kalendarze! :)

http://foto-hollanda.blogspot.com/2010/01/wyniki-candy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz