wtorek, 14 grudnia 2010

w galerii "melina"

W minioną sobotę byłyśmy z Karoliną na warsztatach zdobienia przedmiotów techniką "decoupage" w gliwickiej galerii "Melina". Spodziewałam się, że będzie fajnie, ale to co tam zastałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania - tam było NIESAMOWICIE FAJNIE!!! :) Wspaniała atmosfera, klimat już prawie świąteczny i przesympatyczne dwie właścicielki, które zajęły się nami jak na prawdziwe profesjonalistki przystało! Ja to prawie "piałam" z zachwytu, bo tak mi się to podobało :))) Zresztą ostatnio mało miałam czasu tylko dla siebie i Karoliny, więc było to dla nas prawdziwą odskocznią! Polecam wszystkim i tym dużym, i tym małym - świetna sprawa!

P.S. Zdjęcia średnie (ISO 1600 to przecież moja specjalność... Izuś), ale zabawa przednia !










i lekko znudzona...;)




a ta fota podoba mi się najbardziej ;)


suszenie...


Dzieło Karoliny - piekne różowe lusterko!






Kasia i Marta




i ja :)


 A oto moje dzieło! Bransoletka, z której jestem bardzo dumna i nie wychodzę już bez niej z domu... ;)


Dziękujemy Wam dziewczyny i do piątku!
Pozdrawiamy serdecznie.
Kaśka i Karolina.



2 komentarze:

  1. No Kochana ja się bardzo cieszę, że dałaś radę dojechać. Nas zasypało ale to wiedziałyście. Mam nadzieję, że następnym razem będziemy u dziewczyn razem. Zdjęcia jak zwykle super ja już nie mam słów do Ciebie zdolniacho szok !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,fantastyczny reportaż,zdjęcia rewelka a bransolety Ci zazdroszczę i też chce taką.

    OdpowiedzUsuń