niedziela, 19 grudnia 2010

roczek oli :)

Dzisiaj obchodziliśmy uroczyście roczek Oli - mojej młodszej siostrzenicy. Jak zwykle miałam pełnić obowiązki "nadwornego fotografa", ale jakoś średnio mi to dzisiaj wychodziło, zwłaszcza, że solienizantka to mała wiercipięta (mój stary canon bez stabilizatora jest), a Agata w kościele chciała być wyłącznie na rączkach mamy... Ale przynajmniej z jednego zdjęcia jestem "dumna" - to poniższa księżniczka Alicja! :)



przekąska przed wyjściem :)


z mamą Gosią


z tatą Piotrem




migawka z kościoła


to tylko część z przybyłych gości, bo reszta uciekła w czasie gdy ja przekazywałam aparat... :)



...a potem była impreza :)
Sto lat Oleńko!


:)


4 komentarze:

  1. zdjęcia fantastyczne,nr 1 rewelacja ale podoba mi się też nr 4 i 5,cudne,reszta oczywiście super.

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, że nie dojechałam kurcze, już Ci mówiłam przez telefon te pierwsze cud miód i orzeszki

    OdpowiedzUsuń
  3. no ale te dalsze też niczego sobie buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny! na Was zawsze mogę liczyć! pozdrawiam gorąco!kaśka ;)

    OdpowiedzUsuń