piątek, 16 kwietnia 2010

chrzest mariki

To była przepiękna uroczystość rodzinna, na której pełniłam obowiązki "nadwornego fotografa":)
Kościółek p.w. Św. Michała w Gliwicach był mały i dość ciemny, więc "walczyłam" tam po raz pierwszy z dodatkową lampą błyskową, w którą "zaopatrzyła" mnie Izabella...:)
A, że nie jest to łatwa sztuka, przekonałam się szybko...

Jednak wszelkie niedogodności i niedociągnięcia zrekompensowała nasza mała modelka Marika! :)









Pozdrawiam Was serdecznie dziewczyny!!!

4 komentarze:

  1. dziekuje :)

    ps. zdjecia fajne, ale pokombinowalabym z szarosciami (poziomy i krzywe) i troche wyostrzanie

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki, dzięki! Dzięki wielkie! :) Zaraz coś spróbuję podziałać w temacie (o ile dobrze zrozumiałam o co chodzi z tymi krzywymi i poziomami...he,he,he)! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam koleżanke:-))zdjęcia w Twoim wykonaniu są oczywiście rewelka:-))

    OdpowiedzUsuń